05 May

Día De La Familia Sajoniana

DÍA DE LA FAMILIA SAJONIANA 2017

“La familia es ese espacio Donde Comienza la Vida y el amor nunca Terminales”

Compartir espacios de Integración con Las Familias Y Con Todos Aquellos Que pertenecemos hijo de la ONU esta Institución Momentos Fundamentales Parr Contribuir En La Formacion Integral de Nuestros Estudiantes. En Esta OPORTUNIDAD Queremos invitarlos Para Celebrar El Día de la Familia; Actividad Programada Desde el inicio del año en el cronograma Institucional, para el Domingo 07 de Mayo A partir de las 09 a.m. , En el (Campus San Alberto Magno de la Universidad Santo Tomás (Autopista Norte, Av. Los Arrayanes Km. 1.6.) Este Será un espacio de encuentro Donde Padres, Hijos, Hermanos, Y Demás Familiares Que deseen acompañarnos, compartiremos la sagrada Eucaristía en Acción de Gracias, y posteriormente se tendran actividades recreativas, deportivas y gastronómicas para todos los Miembros de la familia.

mapa1

Para los Padres de Familia. Se tendran Para Los papás encuentros deportivos (fútbol- baloncesto, tenis Partido de la familia y) , Si està Interesado en Participar en Alguno de Deportes ESTOS por favor Inscribirse con el tutor (a) de su hijo.
Para Las Madres de Familia : Se tendra ONU Espacio para Participar En Una Sesión de aeróbicos y Las Presentaciones Artísticas de los Estudiantes.
Para Los Estudiantes se tendran Espacios de juegos para Todos e inflables, para los mas pequeños.

PARQUEADEROS DISPONIBLES

mapa2

Seguidamente, participaremos del Bazar Donde Podremos Disfrutar de los platos especiales El El Que se ofrecerán y tendremos:: Además de bingo Un Con Estupendos premios, artistas y DJ'S INVITADOS. ¡Te esperamos!

MÁS DETALLES

Visto 234 veces Modificado por última vez en Martes, 09 May 2017 08:37

• Enlace al Comentario Felipa
    Felipa
    Sábado, 26 Agosto 2017 19:24

Hi, I read your blogs on a regular basis. Your writing style is witty,
    keep it up!

• Enlace al Comentario Floy
    Floy
    Viernes, 04 Agosto 2017 03:59

Simply desire to say your article is as astonishing.
    The clarity in your post is simply great and i can assume you're an expert on this subject.

Well with your permission allow me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the rewarding work.

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Martes, 01 Agosto 2017 15:53

What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this brilliant piece of writing.
    click here http://pfc.uk.com/component/k2/itemlist/user/30047

• Enlace al Comentario Donnie
    Donnie
    Viernes, 28 Julio 2017 23:44

Thanks in favor of sharing such a nice opinion, post is
    pleasant, thats why i have read it completely

• Enlace al Comentario Alvaro
    Alvaro
    Viernes, 28 Julio 2017 22:02

I loved as much as you'll receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be
    delivering the following. unwell unquestionably come
    more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you
    shield this hike.

• Enlace al Comentario myblog
    myblog
    Martes, 18 Julio 2017 14:43

I got this web site from my buddy who told me regarding this website and at the moment this time I am browsing this web page and reading very informative content at this place.

• Enlace al Comentario madden 18 coins
    madden 18 coins
    Sábado, 15 Julio 2017 09:46

I like the helpful information you provide in your articles. I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite sure I'll learn many new stuff right here! Good luck for the next!

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Martes, 11 Julio 2017 23:03

This article is in fact a nice one it helps new web users, who are wishing for blogging.

• Enlace al Comentario nba live coins
    nba live coins
    Martes, 11 Julio 2017 23:03

It's impressive that you are getting ideas from this post as well as from our dialogue made at this time.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Lunes, 10 Julio 2017 06:18

Hello, I think your website might be having browser compatibility issues. When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!