20 Abril

Feria del Libro

Feria del Libro  Colegio Jordán de Sajonia

¡Un buen libro es Un libro Que uno se arrepiente de Terminar!

Charles Dickens

El objetivo de la Feria es PRESENTAR y ofertar Otro tipo de literatura Para Los Diferentes Estadios Infantil, Junior y Senior, hijo de Como: tebeos, de aventuras, terror, Poesia Novelas Gráficas, Clásicas, etc. Que motivo a los Estudiantes una EXPLORAR y conocer Otros Géneros literarios, Contamos con tu presencia.

¡Te esperamos! 17, 18 y 19 de Mayo.

logosferia

Gracias por su amable atención.

Organiza:

Colegio Jordán de Sajonia

Visto 465 veces Modificado por última vez en Lunes, 24 Abril 2017 10:45
(1 Voto)

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

I was wondering if you ever considered changing the layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?

• Enlace al Comentario home page
    home page
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further post thank you once again.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Miércoles, 12 Julio 2017 02:14

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is magnificent blog. A great read. I'll certainly be back.

• Enlace al Comentario Francine
    Francine
    Viernes, 07 Julio 2017 01:57

Thank you for sharing your info. I truly appreciate your
    efforts and I am waiting for your next write ups thank you
    once again.

• Enlace al Comentario Cleo
    Cleo
    Sábado, 01 Julio 2017 21:41

Hi to every body, it's my first go to see of this weblog; this webpage carries remarkable
    and genuinely excellent material in support of readers.

• Enlace al Comentario Kathi
    Kathi
    Miércoles, 28 Junio 2017 09:47

Paragraph writing is also a excitement, if you be acquainted with after that you can write or
    else it is complicated to write.

• Enlace al Comentario Dustin
    Dustin
    Miércoles, 28 Junio 2017 09:06

Thankfulness to my father who informed me regarding this weblog, this blog is really awesome.

• Enlace al Comentario Tresa
    Tresa
    Miércoles, 28 Junio 2017 09:03

Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us
    so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and excellent design and style.

• Enlace al Comentario bvlgari jewellery uk
    bvlgari jewellery uk
    Sábado, 17 Junio 2017 04:54

Thankyou for your guardianship and protection of Tatenda! Your commitment and humanity are truly inspirational acts that will always be heralded and marvelled by those of us who can only watch from afar, yet wish to be there to help.
    bvlgari jewellery uk http://www.accessoireslamode.in/en/bvlgari-bzero1-ring-c29_30/