20 Abril

Feria del Libro

Feria del Libro  Colegio Jordán de Sajonia

¡Un buen libro es Un libro Que uno se arrepiente de Terminar!

Charles Dickens

El objetivo de la Feria es PRESENTAR y ofertar Otro tipo de literatura Para Los Diferentes Estadios Infantil, Junior y Senior, hijo de Como: tebeos, de aventuras, terror, Poesia Novelas Gráficas, Clásicas, etc. Que motivo a los Estudiantes una EXPLORAR y conocer Otros Géneros literarios, Contamos con tu presencia.

¡Te esperamos! 17, 18 y 19 de Mayo.

logosferia

Gracias por su amable atención.

Organiza:

Colegio Jordán de Sajonia

Visto 779 veces Modificado por última vez en Lunes, 24 Abril 2017 10:45
(1 Voto)

• Enlace al Comentario Shayne
    Shayne
    Miércoles, 15 Noviembre 2017 01:50

Considering anxious about the ones you love?

• Enlace al Comentario Melissa
    Melissa
    Martes, 14 Noviembre 2017 04:55

Maybe you have slipping garden and patio room to your
    home?

• Enlace al Comentario Billy
    Billy
    Domingo, 12 Noviembre 2017 02:41

In fact when someone doesn't know then its up to other visitors that they will help, so here it happens.

• Enlace al Comentario Virgilio
    Virgilio
    Viernes, 10 Noviembre 2017 15:28

It's not my first time to pay a quick visit this site, i am visiting
    this site dailly and take good information from
    here every day.

• Enlace al Comentario Maddison
    Maddison
    Viernes, 04 Agosto 2017 05:48

Hi to every one, the contents existing at this website are really awesome for people knowledge,
    well, keep up the nice work fellows.

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Viernes, 21 Julio 2017 05:25

What's up, I want to subscribe for this web site to take latest updates, thus where can i do it please help out.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

I was wondering if you ever considered changing the layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?

• Enlace al Comentario home page
    home page
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

Thank you for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am waiting for your further post thank you once again.

• Enlace al Comentario my blog
    my blog
    Viernes, 14 Julio 2017 02:31

Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing. Cheers!

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Miércoles, 12 Julio 2017 02:14

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is magnificent blog. A great read. I'll certainly be back.