03 Abril

• Enlace al Comentario home page
    home page
    Lunes, 10 Julio 2017 06:18

I was wondering if you ever considered changing the structure of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 images. Maybe you could space it out better?

• Enlace al Comentario Robyn
    Robyn
    Viernes, 07 Julio 2017 02:16

Good information. Lucky me I came across your website by accident
    (stumbleupon). I have book-marked it for later!