22 Marzo

• Enlace al Comentario home page
    home page
    Martes, 01 Agosto 2017 15:54

Nice blog here! Also your site loads up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my web site loaded up as fast as yours lol
    home page http://D.i.l.u.t.e.dihx@http://www.zdfdsb.net/member.asp?action=view&memName=ReneeKight06367

• Enlace al Comentario pikachu kigurumi
    pikachu kigurumi
    Martes, 01 Agosto 2017 10:41

I have learn some good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I wonder how so much attempt you set to create this type of magnificent informative site.
    pikachu kigurumi http://vpub.binhduong.gov.vn/Default.aspx?tabid=61&UserId=323387

• Enlace al Comentario home page
    home page
    Miércoles, 26 Julio 2017 08:50

Woah! I'm really digging the template/theme of this site. It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say that you've done a great job with this. Also, the blog loads super quick for me on Safari. Outstanding Blog!

• Enlace al Comentario website
    website
    Viernes, 21 Julio 2017 05:24

Great post. I was checking constantly this weblog and I'm impressed! Very useful information particularly the last phase :) I maintain such information a lot. I used to be looking for this certain information for a long time. Thank you and good luck.

• Enlace al Comentario click here
    click here
    Lunes, 17 Julio 2017 12:01

Hi mates, its impressive post on the topic of tutoringand entirely defined, keep it up all the time.

• Enlace al Comentario Dully Molina
    Dully Molina
    Miércoles, 12 Julio 2017 17:26

Buen dia,
    Estoy interesada en realizar la visita al centro educativo ,adicional informarme de los costos educativos.

Gracias,

• Enlace al Comentario Yessica*
    Yessica*
    Martes, 11 Julio 2017 09:40

Buenos Días, estamos interesados en realizar la visita al colegio para conocerlo. Mi tiene 6 para entrar a primero de primaria. Gracias

• Enlace al Comentario William Martinez Patiño
    William Martinez Patiño
    Jueves, 08 Junio 2017 21:07

Buenas Noches:
    Soy docente de la Universidad Santo Tomas, estoy interesado en ingresar a mi hija de 5 años al grado transición, me gustaría conocer costos (pensión, transporte almuerzo), y si hay algún tipo de descuento por mi nexo laboral con la universidad.
    Mil gracias.

• Enlace al Comentario Francy Medina
    Francy Medina
    Miércoles, 07 Junio 2017 12:32

Hola estoy interesada en el ingreso de mi hijo al colegio grado primero , quiero saber si aún. Hay Inscripciones o si ya está está cerrado para 2018. Adicional saber los costos.

• Enlace al Comentario Francy Medina
    Francy Medina